Twitter ve İnstagram Reklamlarının Etkisi

 



İnternet kullanımı tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de oldukça yaygın. Hemen herkesin elinde artık bir akıllı ve telefonu görmek mümkündür. Öyle ki cep telefonlarıyla saatlerce vakit geçirir ve sohbet ortamlarında bile cep telefonlarımızı elimizden düşürmez olduk. Cep telefonda saatlerimizi harcamamızın en büyük sebebi ise sosyal medya. Sosyal medya sitelerinin mobil uygulamalarıyla iletişim ve haberleşme olanakları, duygu düşünce ve fikir aktarımı oldukça kolaylaştı. Son yıllarda ise bu uygulamalar sadece paylaşımlar ve eğlence amaçlı değil reklam amaçlı da kullanılmaya başlandı. Bu uygulamalara verilen reklamlarla girişimciler şirketlerine büyük katkı sağladılar.

Minimum Maliyet Maksimum Fayda

Sosyal medya dendiğinde akla elbette ki Facebook geliyor. Fakat reklam açısından yakından incelendiğinde Facebook çok da mantıklı değil. Milyonlarca kullanıcısı olan bu site aslında yüzde 40 gibi büyük bir oranda sahte hesaplardan oluşuyor. Bu sebeple de Facebook reklamları çok fazla amacına ulaşmıyor. Kullanıcı sayısı sadece Türkiye’de 15 milyonu bulan İnstagram ve Twitter, reklam vermek için çok daha uygun görünüyor. Daha çok görsele hitap eden bu sitelerde kullanılan reklamın görülmeme ihtimali neredeyse yok bu sebeple de çok tercih ediliyor.

Ticaretin Temel Direği Reklam

Siz de Twitter ve İnstagram reklamları vererek milyonlarca kişiye ulaşabilirsiniz. Üstelik Twitter ve İnstagram üzerinden vereceğiniz reklamlar bütün kullanıcılara değil sadece sizi reklam vereceğiniz ürünle alakalı paylaşımlarda bulunan ve bu konuyla ilgili yorum yapan kişilere gösterileceği için daha verimli bir pazarlama şekli sağlanıyor. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2024'ün En Trend Ayakkabı Modelleri: Stil Sahibi Adımlar

Adidas Spor Ayakkabı Bay Bayan Modelleri