Twitter ve İnstagram Reklamlarının Etkisi
İnternet kullanımı tüm dünyada
olduğu gibi ülkemizde de oldukça yaygın. Hemen herkesin elinde artık bir akıllı
ve telefonu görmek mümkündür. Öyle ki cep telefonlarıyla saatlerce vakit
geçirir ve sohbet ortamlarında bile cep telefonlarımızı elimizden düşürmez
olduk. Cep telefonda saatlerimizi harcamamızın en büyük sebebi ise sosyal
medya. Sosyal medya sitelerinin mobil uygulamalarıyla iletişim ve haberleşme
olanakları, duygu düşünce ve fikir aktarımı oldukça kolaylaştı. Son yıllarda
ise bu uygulamalar sadece paylaşımlar ve eğlence amaçlı değil reklam amaçlı da
kullanılmaya başlandı. Bu uygulamalara verilen reklamlarla girişimciler
şirketlerine büyük katkı sağladılar.
Minimum Maliyet Maksimum Fayda
Sosyal medya dendiğinde akla
elbette ki Facebook geliyor. Fakat reklam açısından yakından incelendiğinde
Facebook çok da mantıklı değil. Milyonlarca kullanıcısı olan bu site aslında
yüzde 40 gibi büyük bir oranda sahte hesaplardan oluşuyor. Bu sebeple de
Facebook reklamları çok fazla amacına ulaşmıyor. Kullanıcı sayısı sadece
Türkiye’de 15 milyonu bulan İnstagram ve Twitter, reklam vermek için çok daha uygun
görünüyor. Daha çok görsele hitap eden bu sitelerde kullanılan reklamın
görülmeme ihtimali neredeyse yok bu sebeple de çok tercih ediliyor.
Ticaretin Temel Direği Reklam
Siz de Twitter ve İnstagram reklamları vererek
milyonlarca kişiye ulaşabilirsiniz. Üstelik Twitter ve İnstagram üzerinden
vereceğiniz reklamlar bütün kullanıcılara değil sadece sizi reklam vereceğiniz
ürünle alakalı paylaşımlarda bulunan ve bu konuyla ilgili yorum yapan kişilere
gösterileceği için daha verimli bir pazarlama şekli sağlanıyor.
Yorumlar
Yorum Gönder