Türkiye’de Sosyal Medya ve Reklam
Ticaretin esaslarından bir tanesi
de reklamdır. Bu sebeple de pek çok büyük şirket reklam departmanları konusunda
azami özen göstermektedir. Son yıllarda da teknolojideki gelişmeler
reklamcılığı da geliştirmiştir. Elimizden düşürmediğimiz akıllı cep
telefonlarını reklam amaçlı kullanan müteşebbisler sosyal medya üzerinden
reklam vererek ürünlerini ucuz yolla en etkili şekilde tanıtmanın yolunu
açmıştır. Bu sayede saatlerce vakit geçirdiğimiz sosyal medya ağları eğlence,
kültür, bilgi ve fikir alışverişinden ziyade reklam ve ticarette de işe yarar
hale gelmiştir.
Sosyal Ağları Etkin Kullanın
Türkiye’de de dünyada olduğu gibi
en popüler sosyal paylaşım sitesi elbette ki Facebook’tur. Fakat bu sitede çok
fazla sahte hesap ve kullanılmayan profil bulunduğundan dolayı Facebook’a
reklam vermek çok da mantıklı görünmemektedir. Geriye en mantıklı alternatif
olarak Twitter ve İnstagram reklamları kalmıştır.
Türkiye’de toplam kullanıcıları 15 milyonu aşan bu popüler ağlar girişimci
tüccarlar için en cazip fiyatlarla doğru kitleye reklam vermek için biçilmiş
kaftandır.
Uygun Fiyatlarla En çok Kişiye
Sosyal ağlarda tanıtmak
istediğiniz ürün ve ya şirket faaliyetinizle ilgili arama ve ya yorum yapan
kişilerin görebileceği reklamlar doğrudan potansiyel müşterilere hitap ettiği
için en mantıklı çözümdür. Etkin reklamcılıkta büyük önem taşıyan bu uygulama
sayesinde reklam herkese gösterilmez ve böylece reklam için ödediğiniz paranın
hakkını tam olarak almış olursunuz. Siz de İnstagram ve Twitter reklamlarını kullanarak ürününüzü ve ya şirketinizi en
uygun fiyatlarla etkin bir şekilde tanıtabilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder