Türkiye’de Sosyal Medya ve Reklam

 



Ticaretin esaslarından bir tanesi de reklamdır. Bu sebeple de pek çok büyük şirket reklam departmanları konusunda azami özen göstermektedir. Son yıllarda da teknolojideki gelişmeler reklamcılığı da geliştirmiştir. Elimizden düşürmediğimiz akıllı cep telefonlarını reklam amaçlı kullanan müteşebbisler sosyal medya üzerinden reklam vererek ürünlerini ucuz yolla en etkili şekilde tanıtmanın yolunu açmıştır. Bu sayede saatlerce vakit geçirdiğimiz sosyal medya ağları eğlence, kültür, bilgi ve fikir alışverişinden ziyade reklam ve ticarette de işe yarar hale gelmiştir.

Sosyal Ağları Etkin Kullanın

Türkiye’de de dünyada olduğu gibi en popüler sosyal paylaşım sitesi elbette ki Facebook’tur. Fakat bu sitede çok fazla sahte hesap ve kullanılmayan profil bulunduğundan dolayı Facebook’a reklam vermek çok da mantıklı görünmemektedir. Geriye en mantıklı alternatif olarak Twitter ve İnstagram reklamları kalmıştır. Türkiye’de toplam kullanıcıları 15 milyonu aşan bu popüler ağlar girişimci tüccarlar için en cazip fiyatlarla doğru kitleye reklam vermek için biçilmiş kaftandır.

Uygun Fiyatlarla En çok Kişiye

Sosyal ağlarda tanıtmak istediğiniz ürün ve ya şirket faaliyetinizle ilgili arama ve ya yorum yapan kişilerin görebileceği reklamlar doğrudan potansiyel müşterilere hitap ettiği için en mantıklı çözümdür. Etkin reklamcılıkta büyük önem taşıyan bu uygulama sayesinde reklam herkese gösterilmez ve böylece reklam için ödediğiniz paranın hakkını tam olarak almış olursunuz. Siz de İnstagram ve Twitter reklamlarını kullanarak ürününüzü ve ya şirketinizi en uygun fiyatlarla etkin bir şekilde tanıtabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2024'ün En Trend Ayakkabı Modelleri: Stil Sahibi Adımlar

Adidas Spor Ayakkabı Bay Bayan Modelleri